Vanaf zaterdag 6 april beëindigen wij onze samenwerking met Thuisbezorgd.nl.
Bijna twee jaar na de opening van Sushi 81 zijn wij heel erg blij dat wij een trouwe vaste klantenkring hebben opgebouwd, waardoor wij gelukkig niet meer afhankelijk hoeven te zijn van Thuisbezorgd.nl
De enorm hoge commissie van ruim 13% die wij per bestelling moeten afdragen, weegt voor ons niet op tegen de service die Thuisbezorgd.nl zou moeten bieden. De prijzen die wij hanteren via Thuisbezorgd.nl moeten gelijk liggen aan de prijzen op onze eigen bestelpagina. De consument ziet geen verschil, maar de ondernemer is genoodzaakt de prijzen op de eigen website hoger aan te houden om te compenseren voor de hoge commissie. Omdat we gaan stoppen met Thuisbezorgd.nl kunnen we gelukkig afzien van deze prijsverhoging.
Wij hebben er het volste vertrouwen in dat onze klanten ons ook via onze eigen website en app weten te vinden.
Bestellen kan vanaf 6 april alleen nog via onze eigen site ( bestellen.sushi81.nl/ ) of via onze Sushi 81 App ( iPhone / Android ). Wij blijven uiteraard gewoon thuisbezorgen!
Een bijkomend voordeel voor onze klanten is ons spaarsysteem waarbij je kunt sparen voor korting op een volgende bestelling.